vrijdag 17 mei 2013

Fleurige Kleurige Zig Zag Sprei


Een half jaar geleden toen het nog volop winter was en heel het land in de ban was van de verschrikkelijke kou, besloot ik dat het eens tijd werd mijn wol voorraad flink te laten slinken. Er moest toch een goede bestemming zijn voor al mijn kleine restjes wol, want weggooien dat vond ik zonde. 

Na wat gebladerd te hebben in mijn vele vintage haakboeken bedacht ik me dat het wel heel tof zou zijn om een mega grote restjes sprei te maken voor op ons bed! Met heel veel kleurtjes en onregelmatige rijtjes zodat het echt het uiterlijk zou krijgen van Oma’s oude ‘lappendeken’. Na een aantal Granny dekens gehaakt te hebben was het nu tijd voor wat anders! 

Uiteindelijk vond ik hier een super hip patroontje van een zig zag deken…die zou het gaan worden!

En vandaag, na liters thee, verkrampte vingers, blaren en heel wat uurtjes bankzitten… is hij eindelijk klaar!!!

Wowie al zeg ik het zelf wat een gave sprei, echt de kers op de taart voor onze slaapkamer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten